„Tibnor“ pristato naują identitetą, atspindintį įmonės novatorišką požiūrį į plieno pramonę
Po beveik 30 metų „Tibnor“ pristato naują identitetą, kuris geriau atspindi dabartinę įmonės padėtį rinkoje. Naujasis identitetas simbolizuoja novatorišką požiūrį į plieno pramonę, dėmesį skaitmeninimui ir bendrą, visus grupės darbuotojus vienijančią viziją.
Nuo tada, kai „Tibnor“ paskutinį kartą modernizavo savo identitetą, praėjo beveik 30 metų ir įvyko daug įvykių. Šiandien „Tibnor“ yra pirmaujanti Šiaurės šalių rinkos dalyvė, siūlantį platesnį plieno ir metalo asortimentą visose rinkose.
– Mes nesame ta pati įmonė, kokia buvo prieš 30 metų, todėl norime pakoreguoti istoriją, kad ji atspindėtų šiandieninę įmonės veiklą. Mūsų naujasis identitetas rodo, kad, be kita ko, pramonei renkantis plieno tiekėją Šiaurės ir Baltijos šalyse, esame natūralus pasirinkimas, – sako „Tibnor“ komunikacijos vadovas Jeppe Ørum.
Naująjį identitetą grupė realizuos visose verslo srityse, ir jis tarnaus kaip darbuotojus vienijantis simbolis Švedijoje, Danijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.
– Septyniose šalyse dirba daugiau nei 1 100 kolegų, kurie, mūsų manymu, yra labiausiai kvalifikuoti pramonės specialistai ir ekspertai. Todėl turime sukurti šiuolaikinį prekės ženklą, kuriuo jie galėtų didžiuotis ir su kuriuo galėtų tapatintis, – aiškina Jeppe Ørum.
– Šis naujas identitetas yra pagrįstas plačiu gaminių asortimentu, darbuotojais ir išoriniais ryšiais. Norime imtis iniciatyvos ir prisiimti atsakomybę. Todėl labai didžiuojamės, kad kartu su mūsų motinine įmone SSAB galime siūlyti aukštos kokybės plieną siekdami ekologiškesnės ateities.
Naujas vizualinis identitetas
Pasak Jeppe Ørum, naujasis „Tibnor“ identitetas išreiškia įmonės dėmesį naujovėms ir gebėjimą mesti iššūkį tradiciniams plieno pramonės veiklos būdams. Šis dėmesys naujovėms ir įsigalėjusių pramonės normų kvestionavimas atitinka „Tibnor“ viziją – būti modernia, į ateitį žvelgiančia įmone.
Naujasis identitetas taip pat turi atnaujintą logotipą, kuriame yra keli ankstesni elementai, įskaitant suapvalintas B, O ir R raides, simbolizuojančias įmonės nematerialiąsias vertybes. Naujos žemiškos spalvos primena plieną, o žalsvai melsvi atspalviai atspindi įmonės šiuolaikišką požiūrį į pramonę.
– Mūsų naujas vizualinis identitetas atskleidžia „Tibnor“ viziją būti moderniu, novatorišku plieno platintoju, išlaikančiu tvirtą ryšį su pramone ir mus supančia gamta. Tai išreiškiame prislopintomis žemiškomis spalvomis ir modernesniais spalvų pasirinkimais, – teigia Jeppe Ørum.
Naujasis „Tibnor“ identitetas bus pristatytas 2023 m. kovo 31 d.